Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Євсюкова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Євсюкова Л. С. Організація навчального процесу з використанням сервісів веб 2.0 [Електронний ресурс] / Л. С. Євсюкова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_7
| 2. |
Євсюкова Л. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців служби МНС [Електронний ресурс] / Л. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_17 Розглянуто проблему розвитку рефлексивних здібностей у фахівців служби МНС, а також їх професійного становлення, що неможливо без творчої самореалізації, самовдосконалення. Зауважено, що важливим у цих процесах є рефлексія, що виступає системо утворюючим чинником творчого процесу та служить механізмом надбання, переосмислення свідомості та діяльності майбутнього працівника служби МНС.Рассмотрено проблему развития рефлексивных способностей у специалистов службы МЧС, а также их профессионального становления, что невозможно без их творческой самореализации, самосовершенствования. Замечено, что важным в этих процессах является рефлексия, выступает система образующим фактором творческого процесса и служит механизмом достижения, переосмысление сознания и деятельности будущего работника службы МЧС.Consider the problem of the development of reflective abilities specialists Ministry of Emergency Situations (MES), as well as their professional development, which is impossible without self-actualization, self-improvement. Observed that important in these processes is a reflection, is the system-forming factor in the creative process and serves as a mechanism for achieving rethinking of consciousness and activity of the future employee service MES.
| 3. |
Євсюкова Л. С. Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов професійної підготовки майбутніх бакалаврів техногенної безпеки засобами інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Л. С. Євсюкова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_53
| 4. |
Євсюкова Л. С. Формування самоосвітньої компетенції-необхідна умова якісної підготовки майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / Л. С. Євсюкова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 351-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_71
| 5. |
Козяр М. М. Професійна компетентність майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / М. М. Козяр, Л. С. Євсюкова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 28. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_28_7
| 6. |
Євсюкова Л. С. Формування індивідуального стилю професійної діяльності та спілкування майбутніх фахівців МНС [Електронний ресурс] / Л. С. Євсюкова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 246-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_49
| 7. |
Євсюкова Л. Формування вмінь самостійної діяльності майбутніх фахівців з безпеки життєдіяльності у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_16 Розглянуто проблему формування професійних умінь майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності на основі здійснення самостійного навчання за умов Болонського процесу з використанням ІОС, що забезпечує формування всіх видів умінь з подальшим використанням їх у професійній діяльності.Рассмотрена проблема формирования профессиональных умений будущих специалистов безопасности жизнедеятельности на основании самостоятельного обучения в условиях Болонского процесса с использованием ИОС, что обеспечивает формирование всех видов учения с последующим использованием их в профессиональной деятельности.The problem of the future life-rescuing specialists’ professional skills formation on the basis of independent learning in conditions of Bologna process by means of IEE which provides formation of all the types of skills with their consequent usage inprofessional activity has been considered in the article.
|
|
|